söndag 16 mars 2008

15 mars

Ibland måste jag nypa mig i armen för att förstå att livet kan faktiskt vara bara så bra som det är just då.

I fredags kväll var Andreas lite stirrig, ville absolut gå ut och äta på den finaste köttrestaurangen i Haugesund och klädde till och med om efter jobbet. När vi ätit ville han inte gå hem, när vi tagit en dessertdrink och kommit hem ville han inte gå och lägga sig. Jag tog på pjamasen och skulle borsta tänderna när han stoppade mig och började klirra i köket. Hade jag tänkt till kunde jag ju gjort det enklare för honom men jag var inte med på båten alls. Det visade sig att han försökte förhala tiden till efter midnatt för då var det på dagen 5 år sedan vi träffades. Han tyckte det var en utmärkt dag att fråga mig om jag ville bli hans fru. Jag håller med!

19 kommentarer:

hanna sa...

ÅHHHHHH, nu sitter jag här på jobbet och tjuter så kalendern blir blöt! Fyfan vad roligt!

Ni är så jävla värda varann, fina som få! GRATTIS! :D

Anonym sa...

hej.. grattis grattis... halsninga fran Sofia i Thailand, (har ju aldrig varit inne pa denna blogg.... korkat for det ar ju ni ju varldens basta Sara o Andreas...

Jo. sa...

Nämen fy satan va fint!!!! Åh va glad jag är för er skull, och åh va ni är fina!

puss från Jo.

Venke sa...

Helt fantastiskt! Fan vad roligt!
Stort grattis till er båda finingar!

Puss!

Henke sa...

WOHO, så härligt :D Puss på er!

Anonym sa...

Jag ryser fortfarande...! :D

Ska bli så fint att få hänga (läs få audiens) med damen på lördag!

Love you!

Carin

ps. Andreas, det var på tiden! Grattis till dig som landat världens bästa Sara. Att du sedan råkar vara världens bästa Andreas är ren bonus!! :D

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Fan va roligt! Nästan som när djurgårn vann SM-guld ;)
Grattis till er båda!

/Apotekarn

Anonym sa...

Ah visst ær det ljuvligt! Nu återstår bara att bestæmma land och stad... små saker som det. Vi får återkomma om det :)

Alex sa...

Wohooo! Grattis :-D

Anonym sa...

Hej, läste Hannas blogg och var tvungen att kika in. Tack för att jag också fick spilla lite glädjetårar... Jag vet att jag inte känner er men jag är lite känslig för sånt här :)
Grattis, kul!

Petra sa...

Grattis härifrån också!!

maria sa...

Och grattis från oss också såklart! Sagolika nyheter :-)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Men söta vänner, vad roligt!! Bra jobbat åbbe :) Vi är såå glada för er skull! Många stora kramar från oss Ps Glad Påsk på er oxå Ds

Anonym sa...

Men söta vänner, vad roligt!! Bra jobbat åbbe :) Vi är såå glada för er skull! Många stora kramar från oss Ps Glad Påsk på er oxå Ds

Anonym sa...

Men söta vänner, vad roligt!! Bra jobbat åbbe :) Vi är såå glada för er skull! Många stora kramar från oss Ps Glad Påsk på er oxå Ds

Anonym sa...

Grattis:-) Vad roligt för er!!!
Kram

Anonym sa...

Åååh vilken lyckodag! Stort grattis till kärleken! Blev så glad när jag läste att hjärtat gjorde en liten volt.

Anonym sa...

Äntligen hittade jag hit. GRATTIS... FAN vad roligt. Du förtjänar detta gumman. PUSS