onsdag 22 augusti 2007

Testet

Då var det klart det dær provet jag skulle ta. Det gick bra. Många gissade på ett graviditetstest men det var det ju inte.
Det var en helt vanlig jobbintervju før rollen som marknadskoordinator på Amanda køpcentret dær jag ju jobbat några månader som vikarie. Båda de ordinarie anstællda på centrat (man ær bara 2 på sjælva kontoret + vaktmæstare och sækerhetsfolk) har sagt upp sig efter 10 år på sina platser och den nya senterledaren Arild och jag skall nu førsøka skøta detta bygge lika gott som de har gjort.

Otroligt nervøst och ruskigt spænnande! Jag har många marknadsmiljoner på mitt bord som skall førdelas och investeras.

The game is on!

3 kommentarer:

Venke sa...

Shit vad roligt! :D

Anonym sa...

Jättegrattis!! Mona o Kenneth

hanna sa...

Du är så sjukt bra Björne! Värsta norska karriärskvinnan liksom! :D GRATTIS!