måndag 13 juli 2009

Tack!


Det finns så många vi vill tacka för så mycket när det gäller denna flytt. Utan er hade det nog aldrig gått. Med en bebis som inte sover och en mamma som vill för mycket höll det på att gå galet ändå. Så bärhjälp, kollegor föräldrar - stort tack!

Igår åkte min mamma och pappa hem efter nästan två veckors arbetsläger. Ni har varit helt otroliga. Inte bara generösa med presenter till oss och Ella, mat, markservice och barnpass utan också med er tid och era krafter.

Pappa du lyckadas på egen hand flytta nästan hela vårt hem inklusive tre förråd med två bilar och envishet samtidigt som du strukit tvätt, diskat och kört ett helt kök på tippen. Hoppas du får ta igen dig på Västeräng i sommar utan några större projekt, det tycker jag att du förtjänat. Det håller att lägga ett stort parkettgolv om året tycker jag :)

Mamma, du har inte bara målat tak, väggar, lagat mat, sytt gardiner, handlat presenter och hängt med Ella, du har också varit mamma till mig när jag tog för mig mer än jag orkade med. Frågan är vilken utmaning som är störst? Tack för att du finns och att du är något så viktigt som min mamma oavsett hur gammal jag är!

Inga kommentarer: