torsdag 15 juli 2010

Jogga

Det ær væl ingen hemlighet att jag behøver komma i form infør brøllopsfotona. Men diciplinen er dårlig och godissuget stort. Att ta sig till træningen går fint någon gång då och då om det finns krafter kvar efter Ella lagt sig. Jag har bara tre timmar om dagen med henne så den tiden ger jag inte bort.

Sedan cyklar jag till jobbet ca: 1 mil t/r, bilen unnar jag mig om det inte bara regnar utan ØSREGNAR. Men jag skulle så gærna vilja læra mig att jogga. Jag menar, det er ingen startstræcka, kostar inget och kræver inga kunskaper, bara motivationen som jag saknar. Någon som har tips på hur de startat? Jag vet att ni finns dær ute, hur kom ni igång, hur motiverade ni er? Nu kænns det bara supertungt, jag ær supertung.

2 kommentarer:

Venke sa...

Fru Kastås har med sin joggingpepp lyckats få även mig att inte bara jogga utan faktiskt även gilla det! Tror att hon bloggat om det.

Hanna sa...

Har ju sett att du läst det, så du har mina tips. Lycka till vännen!