lördag 14 april 2012

En period med full fart

Ett par veckors bloggtorks känns det som men här har verkliga livet fått gå före. Ella och jag startade med en vecka på tu man hand med Andreas på konferens i Göteborg, efter det drog vi på en lång och efterlängtad påsksemester med familj, vänner och massa kul.

Som stor och gravid med fullt schema blev det såhär i efterkant lite för mycket av det roliga och kroppen fick sig en ordentlig smocka vid hemkomst. Så i tre dagar har jag lagt mig med Ella och sovit som en tonåring. Tror att både Ylverton och jag kommit oss ikapp nu och livet kan återgå till det normala.

Men vi har gjort massa kul så snart skall jag få upp lite bilder här. Eller vad sägs om lejon, tigrar, kusinhäng ch ett spännande möte med en minihamster?

Vi startar med en speedad unge som av sin goda mor fått choklad och coca cola till middag på Köpenhamns flygplats. Som den flotta förebild jag är var det den enklaste vägen då dottern satt på resväskan vid incheck och rev sönder lår och byxor med djups sår och blod över oss båda som följd. Från botten till toppen ner i lånevagnens stillhet i loppet av två timmar.

Inga kommentarer: