fredag 5 oktober 2012

Ammetåka delux

Igår startade jag diskmaskinen, bara bra så långt. När jag skulle tömma den inser jag att jag inte tagit av emballaget på diskmedelsklumpen, så den var bara att starta igen.

Idag åkte Edvard och jag för att storhandla, bara bra så långt. När vi kommer till bilen med alla matkassar står den fint låst och parkerad - med Edvards dörr på vid gavel.

(Hederliga människor på Coop OBS, inget saknades och husnycklar och Babybjörn låg tryggt kvar på passagerarplatsen.)

1 kommentar:

krien sa...

Haha,
Samma sak hände mig i Sälen när jag åkte skidor med Simon. Efter en heldag i backen kom man tillbaka och bildörren stod på vid gavel, eller också var det bagageluckan; kommer inte ihåg. Det var i alla fall strålande solsken den dagen, så det var lugnt.

Grattis förresten till den lilla godingen. Det är nu livet börjar dvs när man har mer än ett barn :)

Ha det bra
Krister