onsdag 4 februari 2009

Nyvunnen frihet

Idag har vi blivit ännu lite modigare och tagit tillbaka lite frihet.

Ella och jag var nämligen på BIM-träff med de gravida (och några nu mammor) tjejerna jag träffat under hösten på stans "mamma-cafe". Cafegästerna består mest av barnvagnar, bebisar i alla åldrar och ammande mammor, väldigt förlåtande miljö. Men det stora var att vi hade så trevligt att jag inte hade lust att gå hem och således tvingades jag komma över min skräck att amma offentligt. Det gick hur bra som helst. Å andra sidan är det ingen i lokalen som reagerar när man sitter med brösten i vädret och försöker få det till oavsett hur lång tid det tar. Helt plötsligt öppnade sig världen och jag kan nu lämna lägenheten mer än 2 timmar i taget. Vi närmar oss :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis. Nu känner ni snart inga begränsningar alls:-) Världsvan är vad hon kommer bli Ella:-)