söndag 4 oktober 2009

Bloggersupport hjälp!!!

Någon som är bra på bloggerfunktioner?

Håller på att skapa en blogg som egentligen skall vara en hemsida till en marknadsdag som jag och min kompis Hege håller på att planera.

Se ofärdig "hemsida" Skrot & Skatter

Men nu har jag två pdf-filer jag vill att man skall kunna ladda ner, ett pressmeddelande och en bordskarta. Hur gör man då? Alltså jag vill skriva i inlägget

"Klicka här för att se Pressemelding i pdf/Bordskart" och då skall man kunna det. Kan man det?

3 kommentarer:

hanna sa...

Du måste lägga upp filerna någonstans så att man kan hämta dom. Har du inget sånt ställe så maila filerna till mig så ska du få länkar du kan använda :)

hanna sa...

Och du, KUL idé! Du och Hege verkar vara ett bra team!

björne sa...

Tokschysst!
Jag har mailat dig nu.