söndag 14 mars 2010

Det börjar bli verklighet

I torsdags körde mamma, Ella och jag de två timmarna till Stavanger för att prova brudklänningar. Vi hade två möten inbokade och hade vi inte missat vår färja skulle vi nog hunnit kika lite på stan också men så blev det inte.

Lite emotionellt var det nog för oss båda att se mig i vita kreationer och håret på armarna reste sig ibland. Som säkert de flesta var det ju inte alls det jag tänkt mig som faktiskt klädde mig utan något helt annat utan att ge bort för mycket detaljer. Hur som helst har jag en klänning på lut på Agape till måndag sedan måste jag släppa dem. Den var ju så toksnygg (och på 25% rabatt annars hade det varit uteslutet) men det känns lite tidigt att köpa klänning 6-7 månader innan det är dags. Tänk om jag hittar en annan under tiden, vad gör man då?

4 kommentarer:

elin sa...

Om den känns rätt nu ska du ju köpa den och sen sluta titta på andra såklart:-) Du blir nog bedårande vacker oavsett vilken du väljer!

elin sa...

Om den känns rätt nu ska du ju köpa den och sen sluta titta på andra såklart:-) Du blir nog bedårande vacker oavsett vilken du väljer!

Mona sa...

Sätter man inte datum innan man köper klänning?

sara sa...

Hehe, datum, kyrka och lokal är bokat. Håll ut, info kommer :)