onsdag 29 december 2010

Ny drog

Jag har en ny drog, fotobøcker.
Efter brølloppet startade jag på en fotobok med massa fina skrytbilder på oss och allt som hænde hela dagen. Har ingen aning om hur många timmar jag lagt ner men får jag bara in lite fler partybilder från er goda vænner så blir det snart "print". Tror den blir jættefin i alla fall.

Men under tiden har jag blivit helt hektad och har gjort små brøllopsbøcker till våra familjer och igår kom jag æntligen igång med Ellas bok "Vælkommen Proppen". Det er massa tekster som vi skrev till vår baby nær vi var gravida och sedan massa bilder från hennes førsta år. Det ær så sjukt kul och innan jag visste ordet av var klockan långt øver midnatt.

Idag skall jag starta med dop-boken som skulle få en bok før sig sjælv.

Jag anvænder Elkjøps verktyg, CEWE (som jag tror ær tyskt egentligen) och det er superenkelt att anvænda. Det vann några "bæst i test" på norska Plus så det valet var enkelt.

Teste det sjælv, skitkul rætt och slett!

Inga kommentarer: