måndag 10 oktober 2011

London Baby!

Varje gång jag kommer till London undrar jag varför jag inte bor där, stan är ju bara fantastisk! Varje gång jag tittar på kontoutdraget efter en tur till London vet jag varför. Mitt personliga rekord är slaget med det dristiga 4 nya klänningar före frukost, inget konstigt med det.

Carin, shopping, fint hotell och god mat. Livet  är ibland väldigt, väldigt bra.


Double Tree Hilton - rent, snyggt och rugby på TV.


Frukost på fantastska Pret a Manger eller Starbucks. PAM hade så många macker å välja mellan att Carin var tvungen å kjöpa flera och smaka lite på alla.


Litet gatubord, fantastisk Carin, gott vin och sista chansen att äta ute i år?


Dumplings, asiatiska snacks till middag, Dragon sushi till lunch - det blir inte bättre.


Jo, kanskje glass i Covent Garden då...

Inga kommentarer: