torsdag 23 augusti 2012

Träning

Hur jag skall orka vet jag inte men denna degiga mammakropp behöver en make over så nu har träningen startat. Två eller tre gånger i veckan skall klockan stå på 8:30 (observera sömnrutinerna i förra inlegget...) och mor och son skall stå ammade och klara i salen kl 10 för allt från step till hantlar och dans.

Vi har prövevecka denne veckan för att se om vi orkar, om mina stygn håller och om Edvard gillar barnepassen. Två pass är avklarade så vi går ut starkt. Jag undviker magövningar och hopp, Edvard provar alla olika vippestolar och har inte gett ett pip ifrån sig så vi blir väl så illa tvugna att fortsätta då.

Gymet heter Yes, ligger nära jobbet och valdes för sitt fina barnerum.

Z - jag vågar inte ens lägga min första träningsbild ut i offentligheten...

2 kommentarer:

Zandra sa...

Haha. Fy, det är ett helvete det här med träning tycker jag. Vette tusan o
Jag någonsin kommer fastna för det.

Sara sa...

Nope, är, har alltid varit och kommer säkert alltid förbli ett nödvändigt ont här också.
Men allt som ger styrka och energi i detta småbarnsliv måste testas.