tisdag 19 mars 2013

Sluta blogga?

Nu har jag läst en sån där artikel igen. Ni vet en sån där som egentligen bara bekräftar det man redan vet men lite grann struntar i, som att äta kött är onyttigt, att vara i solen är skadligt och socker borde man styra undan. Denna gången gäller det att lägga ut information och bilder på internet om sin familj och sina barn.

Jag bloggar ju, jag tänker på vad jag skriver och vilka bilder jag väljer men likaväl så finns det mycket info och bilder att hämta om vår familj i all evinnerlig tid, jag fattar ju det. När jag just läst en sådan här artikel tänker jag att nu får det bara vara nog, inget mer bloggande nu, det är inget jag har ett tvångsmässigt behov av att göra. Men så möter jag våra familjer och vänner när vi är hemma och så många säger att de håller kollen på oss genom bloggen och att det känns skönt att kunna hälsa på oss utan att köra bil i 20 timmar. Så står jag då där igen, i valet och kvalet, fortsätta eller inte. Måste nog ta mig en rejäl funderare på detta denna gången.

4 kommentarer:

Elin sa...

Ja här hemma i Sundsvall följs bloggen och bilder uppskattas även av kusinerna! Så vi vill gärna att ni fortsätter men kanske att man kan lösenordsskydda den?

Anonym sa...

Vi i Söderala följer er gärna på bloggen.

sara sa...

Ja det är ju det, får kolla detta med lösenord då kanske.

Anonym sa...

Jag vill också fortsätta läsa. Hur farligt kan d va???
Kram Lena