onsdag 13 mars 2013

Stockholm

Edvard och jag har varit på jentetur i Stockholm och haft det helt fab. Underbara damer och flotta ungar (ja och några äka män också) har förgyllt tiden. När jag visade bilderna från turen för Andreas undrade han var bilderna på de andra var...? Ooups, så självupptagen är jag att det var uteslutande bilder på mig och min unge, så kan det gå. Så här kommer bilder på oss, och Carin :)


Klockan är 5 och vi vaknar superglada på Hornsgatan hos Ingrid och Lasse. 
Tack Charlie för att vi fick låna din sovkrok.


Denna gången vaknar vi med Globen utanför fönstret och två nakna katter i sängen.
Tack Zandra och Andreas för att vi fick ockupera ert vackra sovrum :)


Finfika på Etnografiska museet. På matfronten Norge, här har ni sannerligen MYCKET att lära. 


Kniper du kniper jag.


Gapar du gapar jag.


Och när du matat mig, då får du bada mig...


Edvard i Rica Stockholms Edwardsäng.


En tredje och sista sushimåltid innan vi åker hem.


Ed har den goda smaken att ta en lutare innan Osloflighten så mamma får njuta en Starbucks.


Bara en flight kvar. Lånevagn på Gardemoen, väldigt bra service.

Inga kommentarer: