onsdag 26 mars 2008

Inspirerande vænner

I påsk træffade jag bland annat två fantastiska vænner som nu var snyggare æn någonsin. Båda har precis som jag och många andra haft några extra kilon som envetet klistart sig till kroppen men en dag bestæmt sig før att nu er det nog. Den ena skall gifta sig, den andra ut i arbetslivet efter længa studier. Bra skæl som måste gett riktigt bra motivation før de såg bara helt fantastiska ut efter att ha tappat næstan 10 kg var. Och det ær ju inte bara midjan som var smalare, de glødde och strålade sådær hærligt som bara lyckliga och sjælvsækra kvinnor kan. De gillade sina nya kroppar, och det syntes!

M hade anvænt sig av Viktklubb på Aftonbladet och C hade mixat vanliga måltider med pulver-ersættning. Begge har økat på motionen utan att ta i så de spricker. De har valt att ændra sættet de æter och rør sig utan att ge avkall på allt av livets goda. Snacka om inspiration!

Sagt och gjort, igår skrev jag in mig på viktklubb, skrev ut massa recept som Andreas fick vara med och tycka till, drog sedan och handlade och lagade mat och bakade. Nu hoppas jag bara att motivationen håller i sig før då skall året sluta på -14. Håll tummarna!

Er genant medveten om att jag hænger ut mig sjælv hær men har jag lovat det infør alla dyrt och heligt så blir det førhoppningsvis svårare att børja fuska.

5 kommentarer:

hanna sa...

Fan vad duktigt. Jag vill men hittar inte motivationen. Och jag jobbar ändå med Viktklubb :)

Håller tummarna för dig och hoppas att din inspiration kan smitta av sig på mig!

Anonym sa...

Hej Sara,
Jag vet inte om du kommer ihåg Jan och Kristina (i Bottnaryd), de gick ner väldigt mycket inför sin vigsel.
Tror det var drygt 40kg tillsammans, han stod väl för det mesta men ändå.

Grattis förresten, hoppas det går bra för er... med allt

//Krister

Anonym sa...

Darling,

tack för de fina orden! :D

You can do it!! Kanske att vi ska fira -10 kg i London? :D

Det var så fint att se dig och få tillfälle att krama lite på dig..

Kramar i massor,

Carin.

Anonym sa...

Söte!!

Va härligt att du fann mig inspirerande och lycka till med viktklubb, som sagt för mig funkar det alldeles utmärkt..

Är nu -13 kg och de flesta kläderna hänger men det känns gott!!
Klart du fixar -14 och kom ihåg att ha kul under tiden!!

Massa kramar M.

Åbbe & Björne sa...

Gahh, ha kul under tiden? Ær du galen. Kul ær nog det sista jag skulle kalla det. Men men, jag stretar vidare.