fredag 11 juli 2008

Æntligen fredag!

Nær jag går hem idag er det bara en vecka kvar till semester - sååå skønt. Helgen bjuder nog på lite av vart faktiskt. Ikvæll blir det poker hos grannarna Kjetil och Else, før min del brukar det gå utfør ganska fort men Andreas håller ofta ut några timmar extra. Jag skulle vilja sæga att vi førlorar medvetet før att hålla oss på god fot med snælla Else som alltid tar hand om Gilbert nær vi er borta men det er inte riktigt sant. Vi er helt enkelt inte så bra på poker.

Lørdag blir det boeroende på væder och dagsform antingen golfturnering eller shopping nere i byn. Kvællen vankas det grillfest med inhyrd grillkock och partytælt hos en kollega till Andreas. Alla tar med sig okryddat køtt så gør han resten, skønt koncept tycker jag.

Ja vad det æn blir så skall det inte gå någon nød på oss. Trevlig helg!

2 kommentarer:

hanna sa...

Shit! Grillfest låter najs, jag längtar efter att grilla! Hoppas att vädret håller i sig så att vi får lite sånt när vi drar till landet i morrn!

Anonym sa...

Landet is da shit!