tisdag 14 april 2009

Påsketurne 2009

Nu är vi mitt i påsketurne 2009. Första veckan har vi träffat massor av familj och vänner för att visa upp vår lilla guldklimp. Hon har varit jättesocial och uppfört sig exemplariskt även om vi ser att hon kanske fått lite för mycket av det goda ibland. Men efter två dagar på landet med lugn, sol och sovstunder ute i den friska luften har Ella sovit ikapp sig och snuvan har lättat lite.

Andreas har åkt hem för att jobba (slog hastighetsrekord över fjället med 9,5 timmar) och vi flickor är tillbaka i stan med mormor och morfar. Denna veckan blir det lite mindre släkt och lite mer av mina gamla vänner. Vi tar det lite lungt och har mycket besök på Alivallen så Ella inte behöver kuska runt så mycket, det funkar fint.

2 kommentarer:

Maya sa...

Grattis Sara till ditt mirakel. Jag kan inte berätta hur glad jag är för er skull FAN vad härligt. Det roliga är att jag kännde på mig att något hade hänt vet inte varför så jag kollade på din facebook, men inget där. O sen hittade jag hit och möttes av den bästa av alla underbaraste överraskningar. Ni har den underbaraste tiden framför er. KRAMAR i massor från en som tänker på dig mer ofta än sällan. Maya

Elin & Alfons sa...

Nu vill vi ha en uppdatering om vad som händer. Är ju så tyst här.