söndag 1 november 2009

Slut på mediaveckan

I fredags spelade vi in ett inslag om Skrot og skatter på TV Haugaland. Det har nu rullat hela helgen, runt runt, och är lika pinigt varje gång (lördags-morgon-tv sändningen går runt hela hegen). Det vi säger är bra, det blir fin reklam. Men va fan torka bort det där jäkla flinet! Jag sitter som en lismande, självbelåten tjockis och blinkar långsamt och talar med tyngd som om det handlade om finanskrisen och inte en liten loppis.

Det blir ingen länk.


4 kommentarer:

Zandra sa...

Du, nu sitter jag och kollar frokost-TV på norsk så jag håller på att storkna..
Tänker inte ge mig innan jag hittar dig.

sara sa...

Usch bespara dig denna upplevelse, kom ihåg mig som jag är... :)

Venke sa...

Ja, Z! Och dela med dig till oss andra :)

Anonym sa...

..jaa! och Sara passa dig! Det är faktiskt min kompis du pratar om!

Saknar dig,

kramar Carin