tisdag 20 april 2010

Dagens outfit(s)

Många bloggare drygar ut antalet inlägg med dagens outfit, inget fel med det. Skulle vi göra det i denna bloggen skulle den bli väldigt lång dock.

Ellas resultat kl 15:30:

Startar morgonen i brunvit-randig helpyjamas med knappar och Tiger på bröstet, i minsta laget men den duger att sova i. Frukosten intages ren och snygg i vit body med krage, brun bambiväst och militärgröna byxor, jag skall ju ändå vara snygg på träningens barnepass och helsestasjon idag.
Tröttnar efter 45 minuter i barnepass, bajsar så det står härliga till och fröken får hämta mamma som kommit till situps på sitt träningspass. Tar en dusch i handfatet, ganska skönt. Får på mig svarta byxor med kråskant som jag fått av faster Camilla och rosa muminbody som farmor gett mig. Matchar med rosa Trumpett sockor som ser ut som kinaskor. Får komplimang för dem när mamma duschar.

Helsestasjonsbesöket går finfint trots den otäcka sprutan, hämnas när jag kommer hem och bajsar ner nuvarande outfit, trodde de verkligen att jag inte kunde klämma ut lite till...
Godkänner en blå- och rödrandig Bamsebody och Zarajeans som pappa köpt och känner mig fin. Äter middag i detta och får prova dricka ur mammas vattenflaska. Vem visste att man blev dyngsur om man håller en vattenflaska upp- och ner över huvudet? Jaja, fisken var god.

Vet inte om mamma har tröttnat men jag har i alla fall inte fått några nya byxor, antar att det får duga med babuschkadocka-bodyn mamma fyndat på Lindex för en tia. Dårlig service på det här stället.

2 kommentarer:

Carin sa...

Inga problem att hitta sysselsättning mao.. Anar att du har ett mycket intimt och kärleksfullt förhållande till tvättmaskinen..... :D

Stor kram!!
Carin

Åbbe & Björne sa...

Det kan man lugnt säga, skall komma ihåg att säga det till den innan jag lägger mig :)