torsdag 23 februari 2012

Man gør vad man kan med det man har

När man inte kan gjøra så mycket åt sin allt mer fylliga figur så får man fokusera på annat. Håret är färgat och nu sitter naglarna på plats. Fåfängt kanske men något hände under graviditeten och alla naglar gick sønder och håller usel kvalitet. Jag som sitter med händerna på tangenterna framfør mig hela dagen (och skall vara lite representabel på jobb) tyckte till slut det blev pinsamt.


Så før førsta gången sedan brøllopet har jag unnat mig ett fint gele-set med fransk touch, supernøjd, väl värt två och en halv timma i en skøn stol när Andreas tog sin an den lilla NEJ-damen där hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!! Hos samma tjej som du var hos innan bröllopet?

Kramar Carin

Anonym sa...

Nope, en annan. Skitduktig. Kom och prova :) jag bjuder!