onsdag 16 april 2008

Nu er det officiellt

... jag ær tokigt bortskæmd och vældigt, vældigt lyckligt lottad.

Jag blev firad från två olika lænder och sjungen før på tre olika språk. Jobbet valde engelska, Hege och Sara tog den på norska och alldeles underbara tjejerna och Andreas valde den svenska.

Andreas ær bortrest på jobb i några dagar så Hege bjød på middag med blommor i vacker vas. Solen sken hela dagen, och skiner solen på ens fødelsedag så sæger man i Norge att det beror på att man varit snæll under året. Jag måste ha varit toksnæll!

Nær jag en gång i tiden tog min examen från høgskolan frågade min pappa vad jag ønskade mig i examenspresent. Guld och diamanter! sa jag lite på skæmt. Pappa gav mig en fantastisk guldring med diamanter. "Tills du ær gift får du dem av mig" blinkade min stolta pappa.

Vet inte om Andreas visste om den historien men min førsta present av Andreas som hans fæstmø var faktiskt diamanter, denna gång inladga i en klocka. Ja, jag ær tokigt bortskæmd... och lovar att vara snæll i ett år till!

Inga kommentarer: