måndag 26 maj 2008

Hundliv




Hej Z,
jag vet att jag knappt trodde dig nær du berættade om barnvagnar før hundar. Vem i hela friden går ut och går med sin hund i vagn. Hundar skall ju motionera och gå sjælva, det er væl ændå tanken.

Igår var Andreas, vår granne och jag på hundutstællning och då fick jag se en sådanhær vagn. Så først, sorry - they do exist, second, nej jag tycker fortfarande detta er helt vansinnigt. Skønt att sova i en lång dag i en gymnastikhall javisst - men dær går væl ændå grænsen...

Kram
Sara

2 kommentarer:

Zandra sa...

Hahha.. Jag sa ju det. Det var precis en sån där vagn jag såg! Skådar jag inte en liten mops i också? :)

Äh, jag säger live and let live. Finns större saker att tycka bu eller bä om i livet än om ngn diggar att dra runt sina jyckar i vagn. Mer så jag menade.

Anonym sa...

Håller med, men dessa vagnar var øverallt på utstællningen så jag blev bara helt full i skratt. Hundtrend kanske.