tisdag 19 augusti 2008

Love is in the air

Sommaren er kærlek och glædje. Vi fick massor av detta i sommar. Sista helgen på semestern tillbringade vi i Malmkøping i Sørmland. En av mina ælsta, bæsta och snyggaste vænner vigdes med sin long time soul mate, Folke, hemma i trædgården på Frændesta Gård. Festen var inne i Malmkøping och det sægs att brudparet skickade hem de sista partajande gæsterna klockan fem på morgonen.

Grattis till er båda och fantastiskt stort takk før en makaløs brøllopsfest!



Regn i kronan skall visst betyda pengar och lycka i æktenskapet. Well, de kommer gå ruskigt bra det hær... :)


Från gården till byn var det verteranbil.


Måste bara få kommentra maten. Monica jobbar som kock på Yxtaholms slott. Maten var så sjukt god, lokal och inte minst riklig. Sjælv satt jag mitt emot kocken/jægaren som skjutit vildsvinet som biffarna var lagade av, snacka om... Tårtan var den godaste søtsak jag någonsin ætit och tro mig, jag tryckte i mig så mycket jag bara fick plats med.


Tjejgænget från Utby. Kvinnorna som ligger som ett varmt skyddande lager av kærlek och trygghet runt mitt hjærta och under mitt skinn.


Ja och så var det vi då.

Inga kommentarer: