tisdag 17 januari 2012

McDonalds som medicin

Nu är det bevisat, McDonalds är medicin. Ni som trodde denna snabbmat pepprad med transfetter och snabba kolhyderater var dålig før dig har helt fel.

Idag har jag suttit gravvoruggig hela dagen med noll lust før mat, vatten eller onødiga rørelser. Efter en sømnløs natt (Ella tyckte två var en lagom tid att gå upp) sjønk jag längre och längre ned i stolen och lurade på hur jag skulle kunna ta en lutare utan att det syns. Gav upp och tänkte om jag bara får i mig något som jag aldrig kan motstå så kommer jeg mig.

Ah, en Happy Meal med MASSA ketchup senare virvlar livsandarna som aldrig førr och livet återvänder. Du skall inte hålla det før omøjligt att jag knaprar i mig de medføljande morøtterna av bara farten. Så då vet vi medicinen før uggenhet och trøtthet!

Inga kommentarer: