fredag 13 juli 2007

Turnén i blodet

Idag rullade Se og Hør´s sommarturné in på Amanda dær jag jobbar. Kanske inte værldens mest creddiga varumærke men nær jag såg bilarna, de unga vackra mænniskorna och energin infør ett nytt event, blev jag ænnu mer deppad.
Tænk, en gång i tiden var det jag som kuskade runt i turnébuss, som sov i baksætet bland massa væskor och skøna kollegor, det var jag som såg sommarens alla pærlor och træffade nya mænniskor varje dag. Nu sitter jag ensam på ett kontor dit solen aldrig når och sen skall jag åka hem till samma liv som jag lever precis varje dag. Det suger.

PS, just nu væljer jag att bortse från allt som var slitigt och jobbigt med turnélivet, det passar bættre med min sinnesstæmning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pms?Mona

Anonym sa...

Puss på dig Sara!
Om två veckor ses vi!

Anonym sa...

Kanske inte pms, snarare åldersnoja...