tisdag 25 september 2007

Det kan inte hænda mycket i Haugesund

I går skrev Hanna på sin blogg att de køpt en Fatboy till sonens rum. I kommentarsfæltet hade någon skrivit hur svårt det var att få den i bilen nær de køpte sin.

Inte direkt værldsnyheter, inte alarmerande eller egentligen jætteintressant. Men ændå drømde jag om detta i natt. Jag drømde att nær Hanna skulle hæmta sin Fatboy så var den inte alls sådær stor och otymplig utan tunn och komprimerad precis som nær man køper en ny kudde, alldeles platt. Hon blev jætteglad och la den i handvæskan. Slut på drømmen.

Analyze that!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej darling!
hoppas allt är bra i Nordlandet.
Varför är inte du på Facebook som alla andra?...please join.

Kramis

Anonym sa...

Fina fina Sara!
Du förstår inte hur innerligt glad jag blev idag över din omtanke. I vår mörka dysta lägenhet står nu blommorna mitt i rummet som en gul sol, och så fort jag ser dem får jag en tår i ögat och en varm skön känsla i magen. Du är underbar, tack för det!
Önskar att du var lite närmare så jag hade kunnat krama dig på riktigt. Tills dess, KRAM!

Åbbe & Björne sa...

Katharina: har varken tid eller lust med Facebook. Skall stå emot så længe jag kan. Vill slippa datorn nær jag kommer hem och på jobbet jobbar jag faktiskt ;)

Zandra: du tar tag i det som ær jobbigt, førændrar och mobiliserar. Tycker det ær vært att fira! Go och driv ær det inte många som kan skryta med.

hanna sa...

Jag älskar att du drömmer om mig. Väldigt bra för egot :)
Hoppas det var en sanndrömm :D