onsdag 19 september 2007

Home alone

Andreas är på kurs, själv har jag återgått till någon form av tidig tonårstid. Vad är det som gör att man tappar karaktär och vilja bara för att man är ensam hemma. Jag sket i träningen och gled ner i pjamas i soffan direkt efter jobbet (kom ihåg att jag är hemma strax efter fyra nu för tiden). Jag käkade mackor till middag och nu funderar jag på om jag skall titta på Bridget Jones eller Austin Powers efter Oprah show.

Det är ju inte så att jag inte kan strunta i träning (den är nödvändig nu när jag kör bil till och från jobbet och därimellan sitter helt stilla - jag är eller kommer aldrig bli träningsfreak) eller frossa i onyttigheter när Andreas är hemma men då måste jag ju skämmas lite och hitta på en ursäkt.
Idag är det inte nödvändigt.

Laziez unite!!

Inga kommentarer: