tisdag 25 september 2007

Kalendermiss

Jag førstår inte. Jag som ett vant kontrollfreak missar vældigt sællan något som har med jobb att gøra, aldrig något viktigt. Idag missade jag mitt førsta møte. Kanske inte så konstigt, det har sækert alla gjort men det var mitt førsta. Det var inte så att jag var sen eller struntade i det, jag hade helt glømt bort det till han jag skulle træffa ringde och frågade om det hænt något.

Beror det på att jag inte jobbat i mitt tidigare maxtempo på ett år? Beror det på att jag prioriterar jobbet efter annat? Har jag mist min førmåga att hantera stress (vi har mycket nu)? Ær jag så nedbruten efter tidigare arbetsgivare att jag faller på snøret så fort minsta lilla stress visar sig?

Det kænns inget bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

..grynet! Även solen har sina fläckar, varje regel har ett undantag. Inte banka på sig själv!¨

Kram å tjärlek,
Carin

ps.. Facebook kanske?! :D