fredag 28 september 2007

+\- lista

+ / - lista øver att vara ensam på jobbet i 3 månader

- jag gør två personers jobb med en persons løn
- jag kan bara hælften av det ena jobbet så til 75% fejkar jag
- jag kommer att arbeta 30 dagar i december
- jag får ingen øvertidsersættning
- trodde jobbet skulle ge mig nya vænner i nytt land - jaha dammråttorna?

+ jag kan jobba naken
+ jag kan ta en tupplur mitt på dagen
+ jag behøver inte sminka mig eller duscha (ja inte før jobbets skull i alla fall)
+ jag kan peta mig næsan nær jag vill
+ jag kan jobba med føtterna på bordet

Skulle någon hitta några fler positiva vinklar får ni gærna tipsa...

1 kommentar:

Carin sa...

..vilket resursslöseri! världens bästa häng går alldeles hänglös..

jag saknar dig som attans!

påk Carin

ps.. som gått ner 13 kg.. ;`)