onsdag 5 september 2007

Ibland är man effektiv

Hej förrensten, det var ett tag sen jag (A) skrev något på denna bloggen, skall försöka att bli lite mera aktiv. Som jag nämnde i överskriften så kan man vara hinna med ganska mycke ifall man ger fan i att se på TV, idag så har vi efter jobb hunnit med att gå på en introduktions kurs i...håll i er nu... bridge, och när vi kom hem så smetade vi på fogmassa på mosaiken som vi satte i söndags.

Vi får väl se hur det blir med bridge, fattade inte riktigt hur det funkar men det kanske löser sig med tiden, ifall vi vågar oss dit igen, vill säga. Det ringer onekligen ett par varningsklockor när vi på ett halv år redan har börjat spela golf och nu bridge.....är vi vekligen så nära pensionering i Florida redan?? Det är klart, jag har väl lagt på mig en liten trivsel vikt och börjar så smått att tappa hår, men Sara har inte skaffat lila hår ännu, men när hon gör det får ni verkligen stoppa oss!!

Bilder på köket kommer så snart vi har fått allt på plats,

Over and out från Haugesund!

3 kommentarer:

hanna sa...

4 sang till er! Ni är så sjukt roliga! :D
Sitter här och skrattar så tårarna rinner och längtar efter er! Kan ni inte hänga med på en charter på lördag? :D

Åbbe & Björne sa...

Skulle jag så gærna gjort. Ær vi tillbaka på søndag så!

Har ni semester?

Åbbe & Björne sa...

Ni skall møjligtvis inte till Florida?