onsdag 16 januari 2008

Dagens bekænnelse

Man kan tycka att det ær skittøntigt men vilken fantastisk uppfinning den ær, duschmøssan. Så tøntigt tantig ær jag att jag ibland duschar på gymet i duschmøssa. Allt som oftast tar jag mig tiden att ge mina spikraka hårstripor lite lockar och banne mig om jag skall offra dem bara før att gymet inte behagar tillhandahålla duschmunstycken som går att hålla i i stællet før fastmonterade i væggen.
Tænker som så att den som ændå måste titta på min dallriga, drakutstyrda, vita kropp (førøvrigt också iklædd flip-flops) kan nog tackla æven en duschmøssa.

Till mitt førsvar kan jag næmna att den jag har på gymet ær en sådan genomskinlig man får på hotell. Den fina røda med utstående djævulshorn anvænder jag bara hemma...

4 kommentarer:

hanna sa...

HAHAHAHAA! Du är så cool! :D

Anonym sa...

Ååh, jag vill ha BILD på dig i den röda! Pleeeeeaaaaase! :D

Anonym sa...

Z - skall se vad jag kan gøra...

Carin sa...

..och skööön! Du är gryym!