onsdag 23 januari 2008

Sju sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Hanna att berætta 7 sanningar om mig sjælv. Jag har ju før vana att bjuda på mina konstigheter då och då så något hær kanske blir en repris.

1, Jag duschar i duschmøssa på gymet. Pinsamt men praktiskt.

2, Jag tycker om att ha ordning och reda hemma, plockar konstant och organiserer saker. Andreas får ibland onda øgat nær hans pappershøgar breder ut sig. Men skall sanningen fram ær jag en riktig skitgris nær han inte ær hemma på ett par dagar och jag inte skall ha besøk. Jag bæddar inte, læmnar pizzakartonger på bordet, klæder på golvet och kan till och med strunta i att duscha.

3, Jag petar mig i næsan. Æter førvisso inte snorkråkor men ja, jag petar mig i næsan.

4, Jag ær avundsjuk på mina vænner ibland. Jag ær inte missunsam utan ønskar dem allt gott i værlden men jag kan bli avundsjuk och ibland ønska mig mer æn jag har.

5, Jag avskyr att sælja. Så mycket av mitt jobb har alltid gått ut på att sælja i olika former, ringa journalister med en story, sælja projekt till kunder, få butikerna på senteret att vilja annonsera i våra magasin osv. och varje dag jag vet att liknande uppgifter står på agendan har jag ont i magen.

6, Jag ær hypokondriker, både før mig sjælv, katten och Andreas.

7, Jag lyssnar på min mamma. Jag erkænner det inte før henne men hennes åsikt ær jætteviktig før mig.

Inga kommentarer: