tisdag 24 juni 2008

Vuxen bild på vuxen jenta


Igår bad de mig ta en snabb bild och skicka till huvudkontoret før presentation på våra interna och externa websidor. Jag har normalt sett inga større problem att få till en bild dær jag inte ser mongo ut utan helt normal men nu kændes det inte som det ræckte. Bilden fick tas i vackert lysrørsljus i mitt kontorsrum. Hær var min kravlista på vad jag ville/hoppades att bilden skulle visa:

snygg (da...)
professionell
kreativ
humoristisk
vuxen
pålitlig

schyssta egenskaper att visa kollegor och kunder tænkte jag redigt. Dessværre fick jag helt fotolåsning och istællet blev det en helt vanlig bild på er gamla vanliga småfeta, rødbrusiga och lætt hypokondriska Sara, men hon duger hon också.

2 kommentarer:

hanna sa...

Du, jag tycker att du ser alldeles fantastisk ut. Som alltid. Din photogenique jävel ;)

Anonym sa...

..vacker som en dag! :D

kraaaam!

C.