tisdag 23 september 2008

BIM

Eftersom mitt umgånge i Haugesund er minst sagt begrænsat och den gravida kvinnliga delen obefintligt har jag varit ute på norska mammasajter och kikat efter gravvosar från distriktet som kanske ses och frossar i allt det som hænder oss just nu.

http://www.barnimagen.com/ hittade jag ett gæng som redan satt ett datum før træff på en restaurang i byn och det er idag.

Har ingen aning om vilka de er, hur många, om de setts innan och kænner varandra, om de er 18 år gamla och bor hemma eller ja, de kan ju vara helt schyssta också.
Kænner mig lite nervøs, har ju aldrig internet-detjat tidigare och faktum er att ju ældre jag blir desto svårare er det att bara trava in i ett okænt gæng och ta plats. Jag har inte ens lagt en inlegg på sajten utan tenkte bara dyka upp.

Håll tummarna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir nog jätte bra. Jag gick också på en sån fika träff när jag var gravid. Hittade en tråd på Familjeliv.se men 4 tjejer från sundsvall.
Nu har vi alla 5 fått våra barn och vi fikar nästan varje vecka och är ute och går nästan varje dag. Hur kul som helst:-)

hanna sa...

ÅH vad modig du är! Hoppas dom är sköna!

Jag hänger ju fortfarande med mina nätmammakompisar från Familjeliv och våra kottar är ju 2,5 år nu!

Ser fram emot rapport!

Zandra sa...

Jättemodigt Sara! Jag tror dom kommer vara assköna. Eller så är dom bara halvsköna, men det kommer du skita i för dom kommer ändå funka för babytalk i timmar och alkofria drinkar då och då.
Puss