söndag 7 september 2008

När Sara bakar barn far jag på konsert i storstan

I torsdag drog jag och grannen Kjetil opp till Bergen för att gå på R.E.M konsert på koängen. Jag er inte ett jättefan av R.E.M, men jag måste säga att konserten var väldigt bra, en fantastisk videoprodution på storbildskärmen,(vilket er uppskattat av en 170 lång konsert besökare) och en bra blandning av gammat,(dvs de stora hittarna från Automatic for the peopel plattan) och nyare material,(som för mig var okänt) Och mitt på koägen, under konserten springer jag på två gammal studiekamrater ifrån tiden på IPM.

Summa sumarum, en trevlig kväll, med trevlig middag och lättöl på uteservering i solskenet, (jag förlorade klunsen, så jag fick den stora äran att köra de 3 timmarna hem igen efter konserten, där av lättöl)

Inga kommentarer: