fredag 26 september 2008

trevliga tjejer

Jodå jag överlevde BIM-träffen. Vi var sju stycken som inte kände varandra alls förutom två systrar som var bara en vecka isär i sina graviditeter. Tänka er att ha en syster, en syster man gillar och som går igenom det största i livet samtidigt som du. Undrar hur ofta de pratar med varandra varje dag?

Annars var vi allt från 22 år til 34 (hrm)och mellan 18 och 38 veckor gångna. Tjejen bredvid mig hade termin två dagar efter mig så det kan bli en spännande tid om vi finner varandra. Vi ses om två veckor igen, jag gläder mig!

2 kommentarer:

Venke sa...

Vad roligt att det var bra tjejer! Men jag tycker ändå att du ska lobba för en flytt tillbaka till Sverige. Och med Sverige menar jag Stockholm så klart.

hanna sa...

Det är mycket norska nu - att ha termin två dagar efter dig, betyder det att hon har beräknad BF då eller?

Kul iallafall! :D