torsdag 22 januari 2009

Möt Ella Kristine Åberg



Så här ser hon ut efter 12 levnadsdagar, efter en lite för stor viktnedgång har vi sakta men säkert jobbat oss uppåt och passerat 3000 gram.

För att undvika eventuella missförstånd så er hennes tilltals namn Ella, Kristine er enbart menat som ett mellannamn. Detta för att här i Norge er folk väldigt glad i dubbel namn, och i och försig så skulle väl Ella-Kristine kunna funka som förnamn men så er det inte tänkt.

Bara för att undvika eventuellt fler missförstånd vartifrån hon kommer, så lägger vi också upp en bild där de rätta färgerna återfinns.



7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt kusin jag har. /Alfons

Anonym sa...

...ja men alltså jag dööör!

Mina äggstockar dansar rumba!

Stor kram och tack för fina samtalet häromdagen,

kramar från tant Carin. :)

Anonym sa...

Jag tror att hon är bland de sötaste småbebisar jag har sett! Och jag som mest tycker att de brukar se ut som grodor..
Massa kramar Monican

Zandra sa...

Hon ser nästan ut som en låtsasbebis, en sån där som bara finns i reklamfilmer för mjuka tvättmedel.
Klart ni skulle få en söt unge, men SÅ söt?!! Oh my.
Jättefint namn också. Ella. Som en liten bakelse med färska bär och sommarsol.
Är så otroligt glad för hela familjens skull!

hanna sa...

Hon är så sjuukt fin! Här på Bondegatan blir vi väldigt sugna på en norgetripp! :D

Stor kram till er alla!

Unknown sa...

Alltså jag kan bara instämma!! Det är ju en sån där utställningsbäbis ni har fått, förstår vad ni menar med delikatess. Den djupa skrattgropen, jag dööör :) Kan bara tänka mig när hon plirar med dom ögonen efter en tuff natt med magont...

Anna sa...

Oj oj oj vilket litet gullo! Håller med Zandra. Hon beskrev dotra mycket bra:)

Kram och grattis igen till er alla!