fredag 4 maj 2007

På kurs i Huvudstan

Jag (AND) ska få åka på DNV-kurs i Oslo till veckan, kursen skall behandla det intressanta ämnet skrov-styrka. Kursen är på 4 dagar, och jag hoppas det blir lärorikt. Då belutet togs att jag skulle få åka, var det lite svårt att få tag i ett hotellrum för hela veckan, men som tur är så finns min vän Jonas i Oslo om jag kan få sova hos, vilket jag är ytters tacksam för.

Annars så har det inte hänt så mycket, vi har haft ett par repetitionsdagar inför tentamen i Marina konstruktioner, haft en brannkurs på 4 dagar och spelat ett par bedrifts-serie matcher. Fotbolls matcherna har inte gått riktigt som vi hade hoppas, idel förluster, men det ser lite bättre ut rent fotbollsmässigt ivarjefall. Vi kommer närmare en vinst för varje match vi spelar! Så snart kommer årets första trea.

/A

Inga kommentarer: