söndag 20 maj 2007

Tack underbara kvinnor!

Helgen i Oslo var precis så bra som det bara kunde bli. Vi har skvallrat, stöttat, shoppat, vinkat till kungen och kalasat. 17 maj i Oslo är något som alla borde vara med om och Sverige verkligen borde lära av. Folkdräkter, barn med flaggor och en kungafamilj som står på balkongen och vinkar i timmar i sträck. Respekt.
Norrmännen är så stolta över Norge och tvekar inte att visa det, så borde 6 juni i Sverige också vara.

Vill också rikta ett stort tack och all min kärlek till Hanna, Venke och Zandra. Jag är så glad att ni finns i mitt liv, vi ses inte så ofta nu för tiden men när vi väl gör det känns det som igår. Ni är smarta, snygga, modiga, ärliga och fulla med kärlek och omtanke. Jag önskar er bara allt det bästa i världen, det förtjänar ni!

Hanna, jag hade tänkt lägga upp bilden på dig i födelsedagshattarna men läste din kommentar på Zvammel och låter bli :) just nu i alla fall.

En spännande vecka är på väg och jag berättar mer snart.

1 kommentar:

hanna sa...

Hahahaha, jag tackar och bugar å det ödmjukaste. Gör också att jag kanske ska tänka om innan jag trycker "publicera" på vissa badkarsbilder också... ;)

Puss snygging. Du är bäst!