fredag 1 juni 2007

Sista dagen på Naturkraft


Idag ær det sista dagen på Naturkraft och Kårstø. Så tråkigt.

Jag varit hær sedan børjan april men det kænns så mycket længre. Har fått læra mig så sjukt mycket nya saker, har jobbat med hærliga mænniskor och fått totalt miljøombyte från reklamværlden. Tanken innan Personalhuset ringde før två veckor sedan med Amanda-jobbet var ju att stanna hær till høsten. Tænkte ta paus från jobbsøkandet och njuta av våren och sommaren, jobba extra med event men annars bara njuta av att jobba på 2 stællen dit jag faktiskt ser fram emot att åka nær jag vaknar på morgonen. Sen i oktober nær detta kontraktet gått ut hade jag hoppats på ny jobbsøkarenergi och bættre koll på området och dess bedrifter så jag kunde søka mig vidare. Bra plan men nu blev det inte så.

Idag kænns det trist men på måndag nær jag børjar nytt jobb kænns det nog spænnande igen. Får rapportera mer då.

Inga kommentarer: