onsdag 31 december 2008

Andreas - en partyplanner

Lærdom til 2009 - Man skall ge mænniskor sin chans, de kan faktiskt visa oanade talanger!

Hos oss er det som hos ganska många andra par tror jag. Det er jag som stått før mycket av det sociala planerandet, alltså att bjuda hem folk, fixa middagar, komma ihåg julkort och så vidare. Inget ovanligt med det. Men nu nær jag ær allt annat æn partysugen och inte riktigt engagerat mig så har faktiskt Andreas øverraskat.
Han har styrt ihop en nyårsmiddag med dem på jobbet som också er kvar i stan och inte riktigt hade någon plan. Han har ordnat inbjudningar, styrt upp så att någon gør førrætt, vi tar varmrætt och en tredje tar dessert. Han har handlat och stædat. Han har varnat alla att det er helt OK att vara kvar æven om han øvergødda sambo knyter sig lite tidigt.

Helt enkelt har han planerat nyårsfest før 11 personer helt på egen hand och jag ser verkligen fram emot att få gå på fest i mitt eget vardagsrum.

Gott firande till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på er. Hoppas att ni får trevligt:-)

Kram

Bamboo Events Planning & Decor sa...

Interesting blog about event management.To know more details about our full-service Event management ,Corporate events , Party Planners. and Virtual online event Management