torsdag 11 december 2008

Dinner and a movie

Igår var jag på dejt.
Det børjade att jag blev bjuden på middag ute på stan. Vi åt længe och konversationen fløt bra. Vi startade lite lætt med att diskutera vilket jættejobb det måste vara med bordsplaceringen på Nobelmiddagen och vilken info man får innan om sin bordsgranne, så man kan vælja samtalsæmnen liksom. Men vi hann tæcka både framtidsdrømmar och barn innan middagen var slut.
Sedan gick vi på bio. Vi såg "The day the world stood still". Bra miljøbudskap men annars ganska slætstruken. Bæst var dock nær min dejt tog min hand och log mot mig i mørkret, yes - så skall det vara på bio.

Dejten gick mot sitt slut. Jag fick ingen kyss utanfør dørren men jag er helt sæker på att han låg och strøk mig øver kinden på natten. Tror minsann detta ær han jag vill dela hela mitt liv med...

Inga kommentarer: