lördag 6 december 2008

The monster is out...

Jepp nu har jag tagit locket av boxen. I många långa månader har jag hållit emot, väntat och väntat. Nu fick det vara nog! Nu har jag handlat babygrejor!

Den som säger nu att det är för tidigt kan förbereda sig på motstånd. Det var så otroligt mysigt. Ville bara slänga ner alla mjuka, fina, söta kläder, sockar och mössor rakt ner i handlekorgen men lite återhållsam var jag ändå. Vill att Andreas skall få vara med och njuta lite också.

Så mitt första egeninhandlade babyplagg är (såklart) en vit-rosa body med Hello Kitty tryck. Sen följde en brun pyjamas med oranga apor, täcke, kudde, skötbord, tvättlappar och "skötbordsmadrass". Eftersom det är svårt att gå på känn innan man har något "känn" så går jag efter en inköpslista jag fått i en bok från min jordmor. Det där med "känn" får vi ta sedan.

Jag är väl inte så stolt över det men visst tusan blir jag lycklig av att konsumera!