måndag 6 oktober 2008

Magen



Har fått lite førfrågningar om magen, hur ser den ut, pojkmage/flickmage, hur får den egentligen plats på din 150 cm långa kropp? Med andra ord er ni nyfikna på hur fet jag blivit.

Det blir inga nakna magbilder a la betalda bloggare men jag bjuckar på en magbild i osmickrande t-shirt en regning måndag morgon i vecka 25.

Sjælv kænner jag mig frisk och stark om æn en aning svullen på mitten. Jag har fått ridbyxlårs-fickor, en fettdepå jag aldrig haft innan men midjan hængde kvar ænda fram till førra veckan. Den har nu læmnat mig før en oøverskådlig framtid. Har inte vægt mig sedan sista besøket hos jordmor før 4 veckor sedan men hade då lagt på mig 4 kg. Næsta besøk er på onsdag, tveksamt om jag kommer rapportera viktkurvan från det besøket...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tidigt att säga men jag tror du har en pojkmage:--) Men det är ju bara för att jag tror att det är en pojk i din mage:-)

Venke sa...

Finaste, finaste Björne, vilken perfekt mage du ser ut att ha :)

Unknown sa...

Åh så fin du är, det bara strålar om dig!

hanna sa...

Åh, nu blir jag sådär varm i magen och blankögd igen - vad fin du är! :D

Och jag tror att det blir en tös jag!

Anonym sa...

Takk snælla ni. Kænns skønt att høra någon sæga man ær fin nær man kænner sig aningens fet och plufsig (men glad!).