tisdag 28 oktober 2008

Söndagspromenad






I söndags kämpade solen sig igenom västlandsmolnen ett par timmar och vi gjorde som våra nya landsmän och gick på tur. Det finns en vacker liten badsjö och massor med (oupplysta) motionsslingor 2 minuters promenad från vårt hus så startsträckan är lätt överstigen. Själv håller jag på att reka var de bästa promenaderna för barnvagnspuschning går. Blir det en trehjuling? Kommer vi fram på gångstigarna?

Tror jag hittat favorit sträckan nu, den tar ca 45 minuter i långsam takt och då passerar vi den fina Laxfossen på vägen. Najs.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill ha bilder på magen Sara. Ser nog hur den putar lite under jackan:-) /Elin

Anonym sa...

Men din raggare du kan väll ha riktiga byxor på dig när folk kan se dig...... ;) /lillebror

Åbbe & Björne sa...

Raggare?? Söndagbralla kallar jag det, mjukt och skönt. Sen kan man ju tycka att byxorna skall vara hela och utan målarfärgfläckar, men den saken jobbar jag på.....

hanna sa...

ÅH vad jag gillar att se vad ni har för er :)