tisdag 13 mars 2007

Så spännande nu


Har vi riktig tur kommer vi att få vårt nya hem redan på fredag. Denna fredagen! Hon vi köper av, en riktigt trevlig tjej faktiskt, flyttar ut på torsdag redan.

Så fick boka om vårt möte på banken till idag för att få klart våra papper och lån. Det gick jättebra, vi har en jättetrevlig banktant. Har nu alla inblandade möjlighet att träffas på fredag blir det av. Norge är inte så oflexibelt som man tror. Sverige (SEB) däremot skall ha 3-4 dagar på sig att föra över mina pengar till mitt norska konto. Är inte det märkligt? Jaja, vår banktant fixade det också så nu håller vi tummarna.

Tänk vad skönt att kunna sysselsätta sig med vettiga små projekt i lägenheten nu medan jag söker jobb. Days of our life och Oprah blev trista för två veckor sen och det kliar av produktivitet i min kropp. Så nu skall jag gå loss med sandpapper, spackel och Ikeakatalogen. Jippi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort Grattis och lycka till med alla nya projekt! kram maria