tisdag 6 mars 2007

Tjejhelg


Förra helgen mötte jag upp tre fantastiska kvinnor i Oslo, Venke, Sofia och Madeleine. Efter tre veckor utan tjejkompisar var det en fantastisk känsla att få krama om dem alla när de kom in med tåget till Oslo central på fredagskvällen. Själv hade jag strövat runt i Oslo sedan 8 på morgonen eftersom jag tagit det billiga(mindre dyra) morgonflyget från Haugesund och var mer än mätt på snö och slask.

I alla fall var det en härlig tjejhelg med shopping, fika, partaj och lång vandring till Vigelandsparken och tillbaka (2 ggr). Allt som en tjejhelg skall innehålla. Speciellt tack till Venkes moster med familj som öppnade sitt fina hus för oss och bjöd på kost och logi. Utan er hade det nog inte kunnat bli av.

Oslo rekommenderas men akta er för Snuskhumrar ;)

2 kommentarer:

hanna sa...

Jag hoppas att vi ses på samma plats den 16 maj???

Åbbe & Björne sa...

Närapå, klockan 8 på morgonen den 17:e kommer jag och väcker er med tidningen.