söndag 2 november 2008

Glamorös fredag

I fredags var det gala och glamour för hela slanten. Haugalandets lokala reklampris, Gullsild 2008, skulle delas ut med buller och bång. Direktsändning på lokaltv, middag och alla stora reklamköpare och medier var på plats.

Bakom arrangemanget står Markedsföreningen i Haugesund. En frivilligorganisation där alla (7) jobbar med och er intresserade av att utveckla markanden för bra marknadsföring i regionen. Jag är själv med, blev inbjuden av min kompis Hege, men har inte jobbat aktivt sedan jag blev gravid. Har nog med att hinna med jobb och bebis men när jag sett vilket fint arrangemang de snott ihop på mer eller mindre nollbudget blev jag imponerad.

Dessvärre kommer jag själv aldrig kunna vinna några priser då man måste jobba med lokal byrå (min finns i Trondheim) men det gör ju att jag kan vara med och rösta opartiskt.



Såhär snygga var Hege (tv) och Lisbeth.



Jepp, valen hade klätt sig i blomster och högklackat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin du är Sara! /Elin

hanna sa...

Du är fantastiskt fin!
Och jag känner att det är lite sorgligt att vi är så långt ifrån varann. Hade velat vara med och klappa på den där kulan under resans gång.

Anonym sa...

Tack snælla ni! Kænde mig lite uppiffad faktiskt men min magiska klænning som passat från storlek 40-gravid.

Anonym sa...

..så fin så! :D

stor kram Carin