onsdag 12 november 2008

Love bombing

I helgen blir det lovebombing. Nu skall vi ta en helg och njuta av att bara vara två. Kænns som helgerna nær jag får/orkar resa och har kraft kvar att hålla tempot børjar rinna ut. Så i helgen blir det elementer som egen tågkupè, shopping i Oslo, cruise, buffé og taxfreeparfym. Detta kryddat med massor av bøcker, kramar och goda fruktdrinkar gør att fredag inte kan komma snart nog!

Sa jag førresten att det er værldens snyggaste kille och snart antagligen værldens bæsta pappa som er initiativtagare, idespruta och resesællskap...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännerna! jag hoppas att ni får det helt underbart alla tre.. stor kram!

Anonym sa...

ja just det, carin var det.. ;)

hanna sa...

Fan vad fint! :)
Ha det faboulous!

Och just fan. Jag har haft så sjuukt mycket att jag inte har svarat på ditt mail. Men vilken dag som helst kommer det ett kärleksfullt mail med massa fina tankar och babbel och så :) Kram!