måndag 16 april 2007

Födelsedagspresent


Till nya landet, staden, lägenheten, jobbet osv lägger jag nya frisyren.

Min fantastiska kille gav mig ett frisörbesök i födelsedagspresent. Jag fick gå in och göra vad jag ville och så kom han och löste ut mig. Oerhört lyxigt. Så hela lördagseftermiddagen blev jag putsad på och fick både klipp och färg.

Så nu är det KORT. Äntligen vågade jag klippa av det och än så länge såå skönt. Vad ska man med allt långt hår till om man ändå inte får det snyggt. Nu skall jag bara mecka runt och se vilka olika stilar jag kan ge mig själv med mina korta testar, spännande!

4 kommentarer:

Anonym sa...

..nu e det officiellt!! Jag är en dååålig mska som glömmer din fölsedag!! Sorry!

Här ska firas vid tillfälle, och eftersom dåligt samvete är den absolut bästa drivkraften så.. ;)

Raj raj är ordet!!

Kramar,
C.

hanna sa...

SJUUKT SNYGG!!!!! Åh vad jag också vill klippa mig nu. Måste ringa Zandra pronto!

Venke sa...

Riktigt snyggt! :)

Anonym sa...

Tænkte min favorit Witherspoon i Sweet home Alabama, ganska likt ner till hårfastet i alla fall...